Levering en bezorging vanuit EnergieMagazijn.nl

We werken samen met de betrouwbare vervoerder GLS om ervoor te zorgen dat jouw bestelling met de grootst mogelijke zorg en stiptheid wordt afgehandeld.

Dankzij de track & trace service van GLS kun je te allen tijde de voortgang van je levering volgen. Jouw bestelling wordt dezelfde werkdag verzonden zodat je snel kunt genieten van je nieuwe aankoop. De verzendkosten worden transparant weergegeven in je winkelmandje, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kun je via onze website of onze Customer Service kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS Parcel Shop.